rozmiar czcionki
A- A A+
szukaj
Polish Belarusian Czech English French German Italian Lithuanian Norwegian Russian Slovak Spanish Swedish Ukrainian
tryb ekranu

logon

apel prkStarosta Dębicki i Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Dębicy apelują o zachowanie szczególnej ostrożności przy zawieraniu umów sprzedaży energii elektrycznej, paliwa gazowego oraz usług telekomunikacyjnych w naszych domach.

 

Do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Dębicy docierają liczne sygnały od mieszkańców Powiatu w szczególności od osób starszych, które w wyniku podania nieprawdziwych informacji przez przedstawicieli handlowych zawarły niekorzystne umowy. Z treści skarg konsumenckich wynika, iż przedstawiciele handlowi stosują nieuczciwe praktyki rynkowe, podszywają się pod dotychczasowych dostawców energii elektrycznej i paliwa gazowego czy operatorów telekomunikacyjnych, wprowadzają w błąd co do warunków zawieranych umów.

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Dębicy przypomina o bezwzględnej konieczności zapoznawania się z treścią dokumentów przed ich podpisaniem. Pamiętajmy, że nasz podpis jest bardzo ważny. Nie zawierajmy umów pod presją czasu. Podejmujmy świadome decyzje.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z Biurem Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Dębicy, które mieści się w Starostwie Powiatowym w Dębicy, IV piętro, pokój 406.

  • 23 Paź
    XXXIX Sesja Rady Powiatu Dębickiego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Dębicy, ul. Parkowa 28, sala sesyjna - IV piętro, godz. 14:00. All Day

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych wyłącznie do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.

  Akceptuję politykę cookies na tej stronie